Originally posted by pescatore
View Post
Dex: 2013 its serious | Log
Collapse
X
-
Ja scooter, lessen gingen goed had er 4 (minimum dacht ik, iig zo`n pakket). Maar die kerel zei van ja je rijd als een pizzakoerier, rijden kan je wel maar je rijd te hard, te vlug, schiet overal tussendoor enzo. Dus dat had ik afgeleerd, gingen we met examen rijden, hoorde ik die vent niet goed en toen maakte ik een mega fout, instant paniek en daarna ging alles kut, mistte borden, reed op 80km wegen enzo, lol.
Werd super zenuwachtig van die vent, examens ofzo heb ik 0,0 zenuwen voor maar hiervoor wel, en niet zo`n beetje ook lol. Ik heb een beetje eigen rijstijl doordat ik al een jaar lang in het dorp wel op me scooter of die van vrienden rijd XD. Was ook echt een dickhead die kill
Originally posted by Gus View PostWat heb jij toch met poep?Last edited by Dexie; 11-06-2013, 17:02.
Comment
-
Voor het eerst in 1,5/2 weken weer getraind. Vanaf a.s week weer beginnen.
Was kapot, was naar school geweest, had 3uur in de tuin gewerkt, en alleen 2 broodjes gegeten lol. Maar ging best ok.
Decline BP
3x8x50kg excl opwarm setjes
Close & reversed grip lat pulldown
3x8x59kg excl opwarm setjes
Incline cable fly's/press (wat lekkerder voor me schouder)
3x10x?kg
Barbell bent-over row
3x10x50kg
Cable rear delt fly's
3x10x??kg
Close grip benchpress
3x10x40kg
Hammer curls
3x10x12kg (per kant)
Rust: 1ste & 2de oefening 2minuten tussen setjes, overige oefeningen 1 minuut.
Comment
-
Updatje.
Trainen ging heel lang niet goed as you maybe know maargoed had wel wat anders aan m`n kop. Schouder doet minder pijn, wel nog wat pijn maar loop sinds deze week weer bij de fysio, en anders ga ik naar zo`n figuur die die beknellingen met naalden door prikt oid. Schijnt heeeel goed te werken. Anyway deze week wel weer hard getraind,, doelen zijn er nog steeds...
Vandaag:
Squats 5x5
Romanian deadlift 3x8
Legpress 4x15
Leg extension 2x8 + 1x50
Calf & Ab work.
Oh en vrijdag me rijbewijs halen.
Comment
-
Upperbody, redelijk rustig gedaan alles weer opzoeken enz.
dumbell bench + 2 warmup sets
3x8-10 laatste set met 22kg per hand
lat pulldown + 2 warmup sets
3x8-10 52kg, lekker knijpen :d
military press (seated in de smith)
3x10 25kg, ben nog te huiverig met me schouders
tbar row <3
3x8-10 laatste set 50kg plates + oly bar
shrugs
3x12 60kg
Tricep pushdown
3x10 geen idee wat voor gewicht.
dumbell curl
3x10 12kg per hand
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostDexie ik wil gaan kuren en sinds Knul bijna niet meer online is kom ik al snel bij de tweede autoriteit terecht op dit gebied. Wat raad je me aan?
Week 1-28 hcg 1000iu p/w. (2x 500iu)
Week 1-4 winstrol 80mg
week 1-10 clenbuterol
Week 1-10 test 375 mg.
week 1-10 Tren e400 mg.
Week 1-10 Mast 400 mg.
week 10-16 BRIDGE 125 mg + Leverbeschermer
Week 16-21 dianabol 50 mg
Week 16-26 test 750mg
Week 16-23 Deca 400mg (frontload 800mg)
Week 22-26 proviron 75mg ed
Week 28-38 arofixen 1 cap p/d
Week 28-34 HMG 3x25iu pw.
Week 30-46 50mcg igf lr3 e3d.
Success xxxxx!!!
Comment
-
Ik wil graag dat er melk uit mijn tepel gaat lopen. Wat moet ik dan zetten? Is namelijk goedkoop om ss + gomad te doen. Mvg, nocerino"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostIk wil graag dat er melk uit mijn tepel gaat lopen. Wat moet ik dan zetten? Is namelijk goedkoop om ss + gomad te doen. Mvg, nocerino
Week 14-16: Geitenmelk (injects!! Geen drinks!!)
Mvg dokter dexie
Originally posted by pescatore View PostGaat dat wel snel genoeg? Vriend van me deed het dubbele, die heeft echt massive gains gemaakt!
Comment
-
Omg, dat gevoel is weer terug, zit vanaf vrijdag avond al 'meh duurtlang' 'maandag pas weer trainen'.
Blij toe, voeding gaat ook goed.
Today:
500ml melk + oats
appel + nootjes
500ml melk + oats
appel + nootjes
rijstewafels met pindakaas en met kipfilet
200gram kipfilet + 400 gram rijst oid (kon niet wegen, iig een mega bak) + 300 gram veggies
500 gram kwark + nootjes
Eiwitten mogen wat omhoog, maar zondag, kut supermarkt dicht dus was out of fooodddd
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment